mandag den 3. september 2012

GÅRDAUKTION & GYNGESTOLE

Som før nævnt, er vores sommerferie lig med den store indkøbstur. Denne gang er ingen undtagelse.
Vi er storforbruger af gårdauktioner, de er hyggelige at deltage på.

 
Så er auktionen igang. Niklas styrer slaget fra sin lille vogn.
 
 
Bilen 7 timer sener, hold da op en auktion. Nu vil jeg lige vise nogle af tingene.
 
 
Sødt hængeskab, helt rustikt og meget gammelt.
 
 
Super skøn slagbænk/køkkensofa. Kan trækkes ud så man kan sove i den.
 
 
Jeg er ved at være berømt for mine kufferter, jeg kan bare ikke stå for dem. De er så praktiske til alle former for opbevaring og så er de smukke. Jo mere patina jo bedre.
 
 
Ingen gårdauktion uden gyngestole. Spændende, hvor mange er der og hvor mange for vi med hjem
Det var 1.
 
 
Uh en hvid.
Det var 2.
 
 
En sort til.
Det var 3. Vi kan desværre ikke have alle 3 med hjem.
 
Så til lidt andet.
 
 
1 spark m/lange meder. Håber at der går lang tid inden vi skal bruge den, men fin er den og efterhånden svær at få fat i.
 
 
 
Til slut vil jeg lige vise nogle gamle svenske ratkælke. De er super fede.
 
De ting jeg har vist og meget, meget mere har vi handlet indtil nu og så er der lige en gårdauktion på lørdag. Den kan vi lige nå inden vi skal hjem igen.
 
Hvad havde du med hjem fra din ferie?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar