søndag den 23. september 2012

TASKER TIL ENHVER LEJLIGHED

Hvordan vælger man taske. Først finder man ud af hvad man skal bruge den til. Skal den være retro eller vintage?  Ny eller brugt? Jeg har kun brugte tasker, jeg har så mange at jeg sælger af dem.

 

 
Skoletaske i kernelæder. Præcis sådan en havde jeg, bare i rød. Den er rummelig og meget slidstærk.
 
 
Havde man sådan en, så gik man på gymnasium eller var repræsentant?
 
 
Gik man på uni, var sådan en taske et most og højeste mode i 70'erne.
 
 
Beautybox a'la 60'erne. Kroko præget kernelæder, lille og fin + der er nøgler til.
 
 
 
Så kom 70'erne og derved "gå i byen beautytaske" om jeg kan huske hvad vi fyldte den med, for rummelig det er den.
 
 
Jagttasken var også det store hit i 70'erne, sammen med overalls og træskostøvler. De er blevet vældig populærer igen.
 
 
Til det lidt mere bizzare. En selskabstaske fra Austalien med en lille alligator på. Man kan se dens tænder og klør. Lidt usædvanlig.
 
 
 
 
Lille fin "mormor" selskabstaske m/ perler.
 
 
Ny taske har jeg da, det er nu min egen. Købt i Shopperiet ( der findes hjemmeside), jeg kunne bare ikke stå for den. Manglede lige tasken der kunne indholde, GPS, kamera, pengepung, Briands briller, mine solbriller, vandflaske (man bliver tørstig når man er på auktion) og så lige et par småting mere. Det må jeg sige, der er plads.
 
Hvilken taske har du brug for?


 


 
 


 


 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar